Èxit total de la Tercera Encesa de Llums de Nadal!
10/12/2018
L’esdeveniment va continuar amb l’amenització dels #Big Tour, amb un karaoke participatiu en el que tots els nens i nenes d’Abrera podien participar. A més, de forma inesperada, les tècniques del nostre Ajuntament van obrir pas al karaoke fent una petita demostració. Tots els petits es van animar i volien pujar a cantar!
Minuts abans de les 18.00 hores, amb un compte enrere que va generar expectació pel moment, els delegats de tercer curs de primària de les escoles d’Abrera (Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez) van realitzar l’encesa dels llums de Nadal, acompanyats per l’alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de cultura, Francisco Sánchez.
I per acabar la festa, vam comptar amb les actuacions de ball de l’Associació Vive y Baila, des dels més petits als més grans; l’Associació Cultural Bailamos, ens va sorprendre amb diferents propostes innovadores, i finalment el Taller de Joves Hip-Hop Abrera. Totes les actuacions varen ser espectaculars!
Des de l’Ajuntament d’Abrera agraïm molt la participació i l’esforç de totes les entitats per tal de que la vetllada rutllés tan bé!
L’enllumenat de Nadal d’Abrera d’enguany presenta més 460 figures realitzades amb tecnologia LED, i un arbre de Nadal al centre de la plaça de Pau Casals, ideal per poder fer-vos fotos i compartir i felicitar les festes. Els nostres carrers estaran engalanats fins el proper dia 7 de gener de 2019.