Abrera Sardanista inicia la temporada de sardanes al nostre municipi!
5/6/2018
L’Associació Abrera Sardanista organitza la temporada de sardanes amb la col·laboració de l’Ajuntament.
Les dates i les localitzacions on actuaran són les següents:
Divendres 29 de juny a la plaça de Pau Casals a les 17.30 h, amb la participació de la Cobla la Principal de la Bisbal (activitat de la Festa Major 2018).
Diumenge 1 de juliol a la plaça de l’Església, a les 19.00 h, amb la participació de la Cobla Vila d’Olesa (activitat de la Festa Major 2018).
Diumenge 22 de juliol al carrer Rebato, a les 19.00 h, amb la participació de la Cobla Ciutat de les Roses (Festa del barri del Rebato).
Diumenge 26 d’agost al carrer de la Font, a les 19.00 h, amb la Cobla Vila d’Olesa (Festa del barri la Font).
Diumenge 23 de setembre a la plaça de Rafael Casanova, a les 19.00 h, amb la Cobla Ciutat de Manresa.
Diumenge 14 d’octubre a la plaça de la Constitució, a les 18.00 h, amb la Cobla de Ciutat de Manresa.
Diumenge 18 de novembre a la plaça de Rafael Casanova, a les 12.00 h del migdia, amb la Cobla Ciutat de Manresa.