Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMARTS, 04/02/2025 | 15:44 h

Les gimnastes abrerenques continuen imparables!

10/4/2018

Ainara Llopis, Victoria Luengo, Carla Rodríguez, Indara Matías i Alejandra Luengo continuen sumant èxits en les seves carreres esportives de gimnàstica artística després de disputar diferents campionats a França, Catalunya i Mallorca els darrers mesos.

En primer lloc, els dies 17 i 18 de febrer passat es va celebrar a l’estadi Palma Arena de Mallorca el segon trofeu del Mallorcagymcup; un torneig internacional on van participar 275 gimnastes d’arreu i 3 gimnastes d’Abrera: Ainara Llopis i Carla Rodríguez, ambdues integrants del Club de Gimnàstica Artística de L’Hospitalet al nivell 2, i Victòria Luengo, del club EGIBA de Manresa en el nivell 4. Ainara Llopis va quedar quarta en la general, a potro i a terra i segona a barra i per equips, i Victòria Luengo va quedar tercera en paral·leles i per equips.

 

D’altra banda, durant els mesos de febrer i març es van celebrar la primera i la segona fase de la Copa Catalana amb tres participants del nostre municipi. Indara Matías, del Club Gimnàstica Esparreguera, va obtenir la segona posició en la general en el nivell Base 5 mitjanes i segona per equips. Alejandra Luengo, del mateix club, va aconseguir la tercera posició per equips a Base 5. Carla Rodríguez, del Club Gimnàstica L’Hospitalet, va quedar en la segona posició en la general en el nivell Base 7 petites i segona per equips.

 

Per últim, els dies 3 i 4 de març passat es va celebrar a la localitat de Seté a França la segona fase de la Lliga Francesa. Ainara Llopis i Carla Rodríguez, ambdues integrants del Club de Gimnàstica Artística de L’Hospitalet, van competir per equips contra el club francès Gym Flip Beaucaire.

 

A nivell de resultats, la categoria en la qual va participar Carla Rodríguez va apuntar-se la primera posició mentre que Ainara Llopis va quedar en segona, tots dos assegurant-se el passi  a la tercera i darrera fase, que se celebrarà durant aquest mes d’abril i on intentaran classificar-se per a la Final de lliga Francesa per equips durant el proper mes de juny.

 

Des de l’Ajuntament d’Abrera felicitem a les nostres joves esportistes i desitgem poder continuar informant d’èxits destacats com els darrers!


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T