DIVENDRES, 16/08/2024 | 21:28 h

Commemoració del Dia contra la Violència de Gènere

25/11/2010

Prop d´uns 200 veïns es van reunir a la plaça Constitució per commemorar el Dia Internacional Contra la Violència de Gènere. A partir de dos quarts de sis de la tarda, a la plaça de la Constitució es va fer un taller infantil de missatges contra la violència masclista, la llançada d´un globus gegant i un berenar per als nens i nenes.

Els escolars van participar activament en la jornada amb la projecció d´un vídeo dels alumnes de l´escola Francesc Platón Sartí i dels treballs de les tres escoles del municipi i de l´institut. També es va presentar un vídeo contra la violència de gènere elaborat pel joves abrerencs Christian Miranda i Rubén Alonso.

La commemoració va finalitzar amb la lectura del manifest a càrrec de Montserrat Redondo, presidenta de l´Associació Dones i Futur d´Abrera, un minut de silenci en record a les víctimes de violència masclista i l´encesa de l´espelma de l´esperança.

Manifest d´Abrera contra la violència de gènere.pdf