DIVENDRES, 27/09/2024 | 09:56 h
  • petanca

El Club Petanca d´Abrera aconsegueix la tripleta campiona i subcampiona

14/3/2012

El Club Petanca d´Abrera ha aconseguit les dues tripletes del club que s´havien inscrit al Campionat Autonòmic de Catalunya que el passat diumenge es van enfrontar a la final disputada a les instal.lacions del Club Petanca Granollers. Les tripletes del CP Abrera han aconseguit quedar en primera i segona posició, superant la gesta de la temporada anterior en que la única tripleta presentada va quedar subcampiona.

La tripleta campiona estava formada per Juan Tarazaga, Pablo Navarrete i Sergio Soto (d´esquerra a dreta de la foto), i la subcampiona per Ruben Alonso, Ramon Jiménez i Salva Teruel(de dreta a esquerra de la foto). El president del CP Abrera, Juan Pineda (al centre de la foto), així com altres membres de la junta i altres jugadors de l´equip han animat en directe les dos tripletes durant les diverses jornades del campionat.

Dimecres, 14 de març de 2012