DIVENDRES, 27/09/2024 | 09:45 h
  • banner ordinador

Nou curs de venda online adreçat a comerciants i autònoms

12/3/2012

A l´abril, l´Ajuntament d´Abrera engegarà un curs de venda online, adreçat a comerciants i botiguers locals, autònoms, i treballadors del sector del comerç. El curs tindrà una durada total de 30 hores, i es realitzarà en dies laborables, en horari de 13.45h a 16.45h.

En aquest curs es parlarà d´Internet com a canal de venda, de les relacions comercials a través de la xarxa, de l´ús dels principals navegadors i el correu electrònic, del teletreball, les llistes de distribució, els servidors, el cost i la rendibilitat de la comercialització online, i el disseny comercial de pàgines web.

La inscripció està oberta fins al 20 de març, a les dependències del Departament de Promoció Econòmica (a la primera planta del Mercat Municipal). Per a més informació es pot trucar al telèfon 93 770 01 02.

Dilluns, 12 de març de 2012