Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMARTS, 04/02/2025 | 01:59 h

Entreguem els diplomes del curs d’atenció sociosanitària en institucions socials i del curs de competències industrials per operaris de producció

16/6/2017

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, han entregat aquest matí els diplomes del curs d’atenció sociosanitària en institucions socials i del curs de competències industrials per operaris de producció en una de les aules del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera.

El curs d’atenció sociosanitària en institucions socials va començar el mes de gener i va finalitzar el mes de maig. La formació va ser de 450 hores: 370 de classes teòriques i 80 de pràctiques en empreses.

Aquest alumnes han fet pràctiques formatives en sis centres: Residencia Sta. Olivas, Residència La vial, Residència Can Serra, Residència l'Anoia, Residència Canigó i Llar Residència Torrent de LLops. Una representant d’aquest darrer centre ha assistit a l’entrega de diplomes.

El curs de competències industrials per operaris de producció va començar el mes de maig i ha finalitzat el mes de juny. La formació, amb un total de 90 hores, ha inclòs classes d’electricitat bàsica industrial (55 hores), neumàtica i hidràulica (30 hores) i autòmats programables (5 hores).

L’alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, han felicitat els alumnes i han destacat l’aposta de l’Ajuntament per la formació amb la realització d’aquests cursos. Els participants han valorat positivament la formació i la possibilitat de fer pràctiques en empreses.


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T