DIUMENGE, 20/10/2024 | 01:05 h
  • visita_FIL

Suport de les àrees de Promoció Econòmica dels ajuntaments patrons del FIL

24/1/2012

Les àrees de Promoció Econòmcia dels Ajuntaments patrons del FIL posen en comú un seguit d´actuacions per a incrementar el suport a aquesta entitat. En aquesta línia s´han endegat les actuacions de treball en xarxa entre els 5 ajuntaments patrons  de la Fundació per a la Integració Laboral, entre ells l´Ajuntament d´Abrera, amb la presentació del catàleg de serveis i altres mesures de suport i col·laboració.

El passat divendres 20 de gener es va celebrar una reunió l´Ajuntament d´Esparreguera, amb l´objectiu d´enfortir lligams, generar xarxa i facilitar eines de treball a la gerència d´aquesta entitat per a aconseguir la supervivència del centre. A aquesta primera trobada, van assistir tots els tècnics i alguns dels responsables de les àrees de Promoció Econòmica dels ajuntaments que són patrons, com la regidora de Promoció Econòmica de l´Ajuntament d´Abrera, Mònica Torre-Martín.

El president del Patronat i alcalde d´Esparreguera, Joan-Paül Udina, va exposar els motius generadors de la trobada; i al seu torn, el gerent de la Fundació, Jaume Navarro, va parlar als assistents del passat, el present i el futur del FIL i de les seves peculiaritats com a CET (Centre especial de treball) i com a empresa proveïdora. Els assistents hi varen participar exposant dubtes, posant de manifest idees i compartint criteris. Acte seguit es van exposar un recull de propostes de suport i de dinamització al FIL.

A la segona part de l´acte, els tècnics i responsables de Promoció Econòmica van traslladar-se a les instal·lacions del centre al Polígon Industrial de Can Comelles (carrer del Rebló, 8), per tal de visitar-les i conèixer de primera mà les capacitats i els potencials de l´entitat i dels seus espais.

Els assistents van analitzar la possibilitat de dur a terme diferents propostes de suport al FIL: implicar-hi els tècnics, compactar recursos, optimitzar les eines digitals dels diferents consistoris i conèixer el teixit productiu local. A més, els assistents van comentar com, sense aquest consens ni aquestes implicacions, seria molt difícil superar la situació.

Dimarts, 24 de gener de 2012