Festa Major del Rebato
31/7/2017
El divendres 21 de juliol al vespre va tenir lloc la traca d’inici de festa amb música ambient dels 70’s. El Dissabte 22 de juliol es va organitzar un taller infantil per vestir ninots i un partit de futbol, a la tarda un espectacle de màgia, degustació de pinxos i tapes i exhibició de zumba a càrrec de l'entitat Vive y Baila. A la nit es va fer un sopar de germanor al carrer, seguit de ball.
El diumenge 23 de juliol al matí hi va haver festa d’escuma i jocs d’aigua, i la tarda inflables infantils i xocolatada.
Tot un èxit
Per l'Associació de Veïns del Rebato, la festa ha estat tot un èxit: “Un cop passat la festa i havent pogut reposar, és hora de fer valoració amb el veïnat, ja que creiem que ells són els més importants per fer-la. Ha estat un èxit amb les diferents activitats que s'han realitzat, on s'ha pogut compartir temps pels més petits i per la gent més gran. Llàstima que ens va ploure i no vem poder ballar sardanes, una activitat que traslladem pel diumenge 24 de setembre, a les set de la tarda, a la plaça de l'Església. Però si que vem ser a temps per la xocolatada. Aquest any hem tingut més influència de gent. Creiem que també ha estat positiu posar una parada de "Fast food", on la gent que pujava del poble podia seure, menjar i beure. En difinitiva, ha anat molt bé i ja estem amb idees noves, il.lusions renovades pel proper any. Gràcies a tothom que ho ha fet possible, la col.laboració del veïns és essencial perqué tot rotlli. Bon estiu!”.