DIUMENGE, 06/10/2024 | 18:57 h
  • CASAL DE JOVES

Participeu en les enquestes online sobre consums elaborades pel Casal de Joves d'Abrera!

L'objectiu d'aquesta iniciativa és conèixer la relació del jovent abrerenc amb el consum de substàncies i també d'emocions, actituds i valors enfront de les drogues

17/2/2021

Des del dilluns 22 i fins al divendres 26 de febrer el jovent d'Abrera podrà participar en les enquestes online sobre consums, elaborades pel Casal de Joves d'Abrera. La proposta és intervenir a través dels stories del perfil del Casal de Joves d'Abrera a Instagram i valorar els resultats d'aquestes enquestes. Participa-hi!

El format de l'activitat serà a través d’enquestes amb preguntes àgils i properes a la població jove, amb relació a blocs temàtics com el tabac, alcohol, cànnabis i begudes energètiques. Tant l’activitat com els resultats es compartiran en el mateix Instagram @casaldejovesabrera i dels diferents canals de comunicació municipals.

A banda de tractar el tema del consum de substàncies o drogues, també volem parlar d'emocions, actituds i valors que poden interferir en consums problemàtics de drogues en el jovent (ràbia mal canalitzada, apatia, manca d’alternatives de temps lliure, etc).

Aquest material també s’utilitzarà per a realitzar enquestes a peu de carrer durant la propera setmana.

Assessorament Juvenil al Casal de Joves (PIJ)

Des del Punt d'Informació Juvenil (PIJ) també s'ofereix el servei d'assessorament (estudis, ocupació, treball, sexualitat...) als i les joves, de forma telemàtica i també presencialment, a partir del dimecres 3 de febrer, amb cita prèvia en una nova ubicació temporal, a l'Ajuntament vell (c. Major, 3). Consulteu els serveis del PIJ fent clic aquí.

Serveis i carnet

D’altra banda, recordeu que per poder gaudir dels serveis del Casal de Joves d’Abrera heu de tenir signada la declaració responsable. Si encara no la teniu, podeu fer-ho clicant aquí. A més, haureu d’actualitzar aquesta declaració trimestralment.

D’altra banda, totes i tots aquells usuaris i usuàries del Casal que encara no disposeu del carnet de l’entitat, podeu omplir l’autorització fent clic aquí.

Per estar al dia de les novetats del Servei de Joventut, seguiu l'INSTAGRAM @casaldejovesabrera

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ