DIUMENGE, 01/09/2024 | 17:26 h

Agraïm la solidaritat de l'empresa J.P. Selecta per la col·laboració en la prevenció i contenció de la Covid-19

La companyia abrerenca va cedir a l'Ajuntament maquinària i material per la confecció de mascaretes sanitàries

17/11/2020

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i la regidora de Promoció Econòmica, Guadalupe Marcos, han visitat aquest dilluns 16 de novembre l'empresa J.P. Selecta del nostre municipi (Autovia A-2, Km 585,1) per agrair la seva col·laboració en les mesures preses des de l'Ajuntament per la prevenció i contenció del coronavirus. Naharro va fer entrega d'una placa commemorativa al gerent de la companyia, Jordi Puig, que va rebre a l'alcalde i la regidora acompanyat pel director financer de l'empresa, Joaquim Arqué.

L'empresa J.P. Selecta d’Abrera, dedicada a la fabricació d’aparells per a laboratori, va cedir a l'Ajuntament d'Abrera dues màquines amb tot el material necessari per envasar i esterilitzar mascaretes sanitàries, que van ser confeccionades per la xarxa de voluntaris i voluntàries de l'Abrera Solidària. També va fer una donació de 400 mascaretes que es van distribuir en funció de les necessitats entre el nostre personal dels serveis essencials de l’Ajuntament i la residència de gent gran Canigó d'Abrera.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, va agrair en nom de l'Ajuntament d'Abrera la col·laboració de l'empresa en la lluita contra la Covid-19. El gerent, Jordi Puig, va expressar que la companyia, en el cas que sigui necessari, continuarà cooperant amb l'Ajuntament, oferint la seva tecnologia.

Des de l'Ajuntament d'Abrera expressem el nostre més sincer agraïment a totes les empreses i entitats per l'esforç que estan duent a terme i la seva col·laboració en diverses iniciatives solidàries realitzades per la prevenció i contenció de la Covid-19. Continuen mostrant la seva solidaritat i treballant de forma activa per ajudar a combatre els efectes de la pandèmia del coronavirus.

Moltes gràcies! Entre totes i tots ho aconseguirem!

Us informem de tota l'actualitat municipal fent clic aquí. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

Consulteu totes les informacions referents a la crisi sanitària de la Covid-19 a Abrera fent clic aquí.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ