DILLUNS, 02/09/2024 | 01:21 h

Encara ets a temps d'enviar la teva fotografia familiar per commemorar amb nosaltres el Dia Internacional de la Família!

5/6/2020

Fins al dilluns 8 de juny encara ets a temps d'enviar la teva fotografia familiar i emportar-te un petit obsequi per participar amb nosaltres en la commemoració del Dia Internacional de la Família! Les famílies són una prioritat per l'Ajuntament d'Abrera. Durant el confinament hem passat molt de temps en família, moment que s'han establert i adaptat noves dinàmiques familiars, compartint majors moments en família i superant de forma conjunta el repte que aquest estat d’excepcionalitat ha suposat.
  • Envieu la teva fotografia familiar a dones.igualtat@abrera.cat. Us avisarem de quan podeu passar a recollir el vostre obsequi a través del correu electrònic des del qual rebem les vostres fotografies!"

L'enviament de la fotografia suposa la cessió dels drets d'imatge i l'autorització a la difusió pels canals comunicatius de l'Ajuntament d'Abrera. Publicarem el recull que en fem de totes elles per mostrar les diverses realitats familiars que conviuen a Abrera.

I recorda, la teva família és única, exactament com la resta. Animeu-vos a participar i a fer-vos visibles!

Valorem les famílies

El divendres 15 de maig vam celebrar el Dia Internacional de la Família, en el que es reconeix el paper fonamental que tenen en la societat i especialment, en l’educació dels fills i les filles. Enguany doncs, amb major èmfasi, volem valorar tota la tasca realitzada per totes les famílies i la fortalesa demostrada vers la situació que se'ns ha presentat i sacsejat.

En els últims anys la tipologia de famílies ha evolucionat. La família tradicional de pare, mare i fills i filles ha quedat obsoleta, tot i que encara des de molts àmbits socials i educatius es sol representar i considerar el concepte de família des d’aquest únic model que no visibilitza a la resta i per tant, no les integra. Calen referents adequats per aquestes noves realitats que alhora, acompanyen i afavoreixen valors de respecte vers la pluralitat.

En aquest sentit, educar en la normalització de la diversitat és fonamental perquè infants amb situacions familiars fora de la norma tradicional no sentin que són diferents, sinó membres d’una opció més dins del gran ventall de models de famílies existents. Alhora també és una manera d’obrir la ment a la resta d’infants perquè puguin créixer sense limitacions i esquemes preestablerts.

Consulteu totes les informacions i mesures preses per l'Ajuntament per la prevenció i contenció del coronavirus. Feu clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ