DIUMENGE, 28/07/2024 | 02:20 h

L'Escola Municipal de Música i el Servei d'Esports reprenen activitats per Internet i a les xarxes socials!

20/4/2020

A partir d'avui dilluns 20 d'abril, l'Escola Municipal de Música i el Servei d'Esports ofereixen diferents activitats gratuïtes per amenitzar el confinament de la ciutadania, mitjançant aplicacions telemàtiques i les xarxes socials. Des de l'Ajuntament d'Abrera continuem apostant per l'esport i la cultura, mentre prenem mesures per la prevenció i contenció del coronavirus.

Pel que fa a l'Escola Municipal de Música, des de l'Ajuntament creiem que és important que l'alumnat pugui seguir amb la pràctica de la música en la mesura en què es pugui des de casa, tant per mantenir l’aprenentatge com per passar una millor estona aquests dies de confinament.

Mitjançant l’aplicatiu Google Classroom, el professorat de l'Escola de Música podrà intercanviar amb l'alumnat tasques, documents, partitures, vídeos, àudios...  Aquestes activitats telemàtiques s’impartiran en els horaris habituals de les classes presencials i estan exemptes de pagament. Per a més informació, contacteu amb l'Escola de Música enviant un mail a aulademusica@abrera.cat

I des del Servei d'Esports apostem per l'activitat física amb diferents activitats gratuïtes de dilluns a dissabte, a càrrec de monitors i monitores del Centre Aquàtic Municipal (CAM), que es realitzaran amb directes al nostre perfil d'Instagram @activat_abrera, a Facebook i a la plataforma Zoom. No us perdeu les diferents sessions de Funcional Training, Full Body/Tonificació i TBC, Gimnàstica per a Gent Gran, Pilates, CrossCam, aeròbic, Estiraments, Dansa del Ventre, Tábala, Pilates, GAC...

Activitats del Servei d'Esport

Per motius de seguretat, per la prevenció i contenció del coronavirus, des de l’Ajuntament d’Abrera vam decretar el tancament de diferents equipaments municipals com el Centre Polivalent, on està ubicada l'Escola Municipal de Música, i instal·lacions esportives com el Centre Aquàtic Municipal (CAM) en el Ban d’Alcaldia del passat dijous 12 de març de 2020. Consulteu el darrer Ban, del 14 d'abril, fent clic aquí.

Des de l'Ajuntament hem pres diferents mesures per fer front la crisi sanitària del coronavirus. Consulteu-les fent clic aquí.

Les entitats d'Abrera tampoc s'aturen. Es queden a casa però continuen amenitzant el confinament amb diverses propostes. No te les pots perdre! Fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.