DISSABTE, 27/07/2024 | 22:18 h

ACTUALITZACIÓ. DIMARTS 24 DE MARÇ. 12.45 H. Realitzem treballs de desinfecció a la via pública i a equipaments municipals

24/3/2020

Una de les mesures que hem pres des de l'Ajuntament d'Abrera per la prevenció i contenció del coronavirus és la realització de treballs de desinfecció en la via pública i en equipaments municipals. Les tasques de neteja es duen a terme a primera hora del matí per evitar molèsties a la ciutadania. També incrementem la recollida d'andròmines.

Les zones de la via pública on realitzem els treballs de neteja i desinfecció per evitar la propagació del coronavirus són les de major afluència per la ciutadania aquests dies, com les zones properes a establiments d'alimentació i productes de primera necessitat, correus, farmàcies, Centre d'Assistència Primària (CAP) i oficines bancàries.

Els equipaments municipals on es realitzen les tasques de desinfecció són el Mercat Municipal (interior, exterior, accessos, zona d'estacionament i zona de càrrega i descàrrega de mercaderies), l'Ajuntament, edifici de Serveis Socials (Ajuntament vell), i la comissaria de la Policia Local.

També incrementem la neteja dels diferents contenidors que tenim al municipi. Recordem a la ciutadania que el Servei de Recollida de Residus del nostre municipi funciona amb normalitat també durant el període de confinament, ja que és considerat un servei essencial. Recomanem l'ús de guants a l'hora de dipositar les deixalles domèstiques als diferents contenidors (resta, orgànica, paper, plàstic, vidre, envasos, roba i oli vegetal).

Els operaris de neteja i de recollida de residus estan fent una tasca imprescindible i són molt important en aquests moments. Facilitem la seva feina entre totes i tots!

Recollida de voluminosos

Els darrers dies ha augmentat al nostre municipi el nombre d'andròmines i voluminosos dipositats a la via pública. Per aquest motiu, la recollida de voluminosos, que realitzem el segon i últim dijous de cada mes, passa a ser setmanal, mentre duri el període excepcional a conseqüència de la pandèmia de coronavirus, ja que la Deixalleria Municipal està tancada i que, en tot cas, recomanem no treure voluminosos al carrer i que només es treguin aquells que no es pugin emmagatzemar a casa. Es trauran la nit anterior i es deixaran al costat dels contenidors, a la vista però sense entorpir el pas de persones i vehicles. Podeu avisar enviant un mail a voluminosos@abrera.cat, explicant la tipologia i ubicació.

Consulteu totes les notícies publicades en aquest web municipal relacionades amb el coronavirus fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.