DISSABTE, 27/07/2024 | 22:14 h

Realitzem treballs de desinfecció a la via pública i a equipaments municipals

21/3/2020

Una de les mesures que hem pres des de l'Ajuntament d'Abrera per la prevenció i contenció del coronavirus és la realització de treballs de desinfecció en la via pública i en equipaments municipals. Aquest matí hem iniciat aquestes tasques de neteja, que es duen a terme a primera hora del matí per evitar molèsties a la ciutadania.

Les zones de la via pública on realitzem els treballs de neteja i desinfecció per evitar la propagació del coronavirus són les de major afluència per la ciutadania aquests dies, com les zones properes a establiments d'alimentació i productes de primera necessitat, correus, farmàcies, Centre d'Assistència Primària (CAP) i oficines bancàries.

Els equipaments municipals on es realitzen les tasques de desinfecció són el Mercat Municipal, l'Ajuntament, edifici de Serveis Socials (Ajuntament vell), i la comissaria de la Policia Local.

També incrementem la neteja dels diferents contenidors que tenim al municipi. Recordem a la ciutadania que el Servei de Recollida de Residus del nostre municipi funciona amb normalitat també durant el període de confinament, ja que és considerat un servei essencial. Recomanem l'ús de guants a l'hora de dipositar les deixalles domèstiques als diferents contenidors (resta, orgànica, paper, plàstic, vidre, envasos, roba i oli vegetal).

Us recordem que la recollida de voluminosos es fa el segon i últim dijous de cada mes. Preguem utilitzar aquest servei amb responsabilitat i no llençar residus fora d'aquests dies i únicament aquells que sigui imprescindible desfer-se'n. També us recordem que cal dipositar els residus dins dels contenidors. Els operaris de neteja i de recollida de residus estan fent una tasca imprescindible i molt important en aquests moments

Consulteu totes les notícies publicades en aquest web municipal relacionades amb el coronavirus fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.