DISSABTE, 27/07/2024 | 20:31 h
  • Abrera Participa

Ajornem el període de votacions de les propostes presentades per la ciutadania per als Pressupostos Participatius 2019-2020

14/3/2020

A causa de les mesures preses per la prevenció i contenció del coronavirus SARS-CoV-2, el període de votacions de les propostes presentades per la ciutadania per als pressupostos Participatius 2019-2020 ha quedat ajornada. Pròximament anunciarem les noves dates de realització de les votacions.

Les votacions havien de començar el pròxim dilluns 16 de març fins al 5 d'abril. El nou període de votacions serà de tres setmanes i es realitzarà quan sigui possible el vot assistit. Així, des de l'Ajuntament podrem ajudar a la ciutadania a resoldre qualsevol incidència quan realitzin les votacions telemàtiques i podrem dur a terme les activitats de difusió que en la situació actual no es poden oferir, a causa de les mesures preses per la prevenció i contenció del coronavirus SARS-CoV-2.

La Sala de Plens de l'Ajuntament d'Abrera va acollir dimecres 4 de març passat, a les 19 hores, la cinquena reunió del Grup Motor dels Pressupostos Participatius 2019-2020 d'Abrera (GMPP), on es va fer la validació de la relació final de propostes admeses i excloses en el procés i també es va informar dels projectes que han passat a la fase de votacions.

Els veïns i les veïnes d'Abrera han presentat un total de 41 propostes durant el període de presentació d'aquestes. Han estat validades pel Grup Motor 21 propostes i 20 han estat excloses. Un cop agrupades les peticions que proposaven actuacions similars, són 18 les propostes que pròximament es podran votar a través de l'aplicatiu que habilitarem en aquest web.

Enguany, el procés participatiu es realitza amb caràcter bianual i inclou els exercicis 2019 i 2020. El veïnat decidirà la destinació de 300.000 € del pressupost municipal.

Entre totes i tots fem Abrera!