DILLUNS, 22/07/2024 | 07:29 h

INSCRIPCIÓ CASAL DE SETEMBRE 2024: FORMULARI

Empleneu les dades d'aquest formulari per realitzar la inscripció.

Per a infants nascuts entre l'any 2012 i 2020, empadronats, escolaritzats o amb familiars a Abrera.

El Casal d'Estiu de setembre es realitzarà del dilluns 2 de setembre al divendres 6 de setembre de 2024. El Casal es podrà oferir  sempre i quan hi hagi una inscripció mínima de 20 infants.

Preu: 21,85 €

La data límit per a la realització de la inscripció és el dimarts 23 de juliol, inclòs o quan s'arribi al màxim de persones inscrites.

• DADES DE L'INFANT/JOVE

• Identitat de gènere *

• DADES DELS PARES, MARES I/O TUTORS/ES/RESPONSABLES per contactar en horari del Casal de Setembre:

• DADES BANCÀRIES

• Mitjançant la firma d'aquesta ordre de domiciliació, la persona deutora autoritza a la part creditora a enviar instruccions a l'entitat de la persona deutora per fer càrrecs al seu compte i a l'entitat per efectuar els càrrecs en el seu compte seguint les instruccions de la part creditora. Com a part dels seus drets, la persona deutora està legitimada al reemborsament per la seva entitat en els termes i condicions del contracte subscrit amb la mateixa. La sol·licitud de reemborsament haurà d'efectuar-se dins de les vuit setmanes que segueixen a la data del càrrec en compte. Pot obtenir informació addicional sobre els seus drets en la seva entitat financera.
  • * Si esteu donats d’alta a qualsevol servei del Servei d’Esports que comporti càrrecs a través domiciliació, el número de compte al qual es farà el càrrec de l’import del Casal de Setembre serà el mateix en què es domicilien els altres pagaments.
  • El preu per cada inscripció és de: 21,85 €. El càrrec es farà efectiu a partir del mes de setembre i les famílies que per alguna raó justificada, i amb informe favorable del servei corresponent, decideixin donar de baixa els seus fills/es podran recuperar la totalitat de la inscripció si ho comuniquen abans del divendres 30 d'agost a través de la seu electrónica de l'Ajuntament d'Abrera o través dels mails cam@abrera.cat o infancia@abrera.cat
  • AUTORITZACIÓ (per emplenar els pares, mares, tutors/es o responsables)

• com a responsable legal de l'infant inscrit, autoritzo que assisteixi a totes les activitats que organitzi l’equip tècnic del Casal de Setembre. Igualment dono el consentiment i delego, a tots els efectes, per actuar en cas d’urgència en la meva absència. També certifico que totes les dades que consten en aquesta inscripció són certes i autoritzo a que em realitzin el càrrec corresponent a l’import del Casal de Setembre.
  • Drets d’Imatge: Autoritzo a l'Ajuntament d'Abrera a captar imatges del meu/va fill/a, reproduir-les, publicar-les i que pugui aparèixer en fotografies, vídeos i web per a la seva difusió pública, sempre dins de l’activitat del Casal de Setembre 2024.
  • Autoritzo *

• FITXA DE SALUT

• DADES D’IDENTIFICACIÓ DE L'INFANT/JOVE
  • Pateix hemorràgies nasals? *

• Es cansa molt aviat a les excursions? *

• Es mareja amb facilitat? *

• Es posa malalt/a sovint? *

• Pren algun medicament habitualment? *

• És al·lèrgic/a? *

• Pateix enuresi? (incontinència urinària) *

• Té alguna dificultat intel·lectual, d’aprenentatge i/o motriu? *

• AUTORITZACIÓ PER MARXAR SOL/A I/O AMB UNA ALTRA PERSONA

• L'escrit següent és un comunicat per anunciar la seva intenció de recollir diàriament el seu fill/a quan finalitzi l'activitat de Casal de Setembre 2024 o, per contra, d'autoritzar que ell/a mateix/a es desplaci per compte propi fins al seu domicili.
    Empleni l'escrit següent i assenyali l'opció desitjada, per tal que la seva decisió tingui els efectes oportuns.
  • , faig saber que
  • DONO EL MEU CONSENTIMENT per tal de que vagi pel seu compte al seu domicili *

• Dades de les persones responsables que recolliran l'infant

• Documentació que cal adjuntar si l'infant no ha assistit al Casal o l'Escola Esportiva d'Estiu 2024 del mes de juliol. En el cas de no haver assistit al Casal o l'Escola Esportiva d'Estiu cal aportar la documentació.

• El Casal de Setembre es realitzarà des del dilluns 2 al divendres 6 de setembre, en horari de dilluns a divendres de 09.00 h a 13.00 h. El preu serà de 21,85 € i estarà adreçat a infants/joves nascuts entre 2012 i 2020. El casal es durà a terme a les instal·lacions de l'Escola Ernest Lluch (ps. de l'Estació, 14). El Casal es podrà oferir a partir d'una inscripció mínima de 20 infants. Les places són limitades. Si s’arriba al màxim de places disponibles, es podrà inscriure en llista d'espera trucant al T. 93.770.51.00 en horari de dilluns a divendres de 8h a 21h, dissabtes de 9h a 19h i diumenges de 11h a 13h.
  • D’acord amb l’article 5 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, les dades facilitades seran utilitzades exclusivament amb la finalitat de formalitzar les sol·licituds d’inscripció de casal de setembre i no es preveu la seva cessió a tercers llevat d’obligació legal. El responsable de les mateixes és l’Ajuntament d’Abrera: Plaça de la Constitució número 1, 08630 – informació@abrera.cat.

Podeu exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat de les vostres dades, i la limitació o oposició al seu tractament, així com els altres drets que corresponguin a través de la seu electrònica de l’Ajuntament https://ajuntamentabrera.eadministracio.cat.

•  He llegit i accepto la política de protecció de dades
  • * Camps obligatoris