Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

7/4/2017

Descobreix l'oferta d'activitats programades a Abrera per aquest diumenge dia 9 d'abril

A les set del matí sortirà del Pavelló d’Esports Municipal la XVIII Caminada de Primavera organitzada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Abrera.

A les sis de la tarda, el Pavelló d’Esports Municipal acollirà el Berenar-Sopar de Primavera del Casal d’Avis d’Abrera, amb ball i música en directe.

A les set de la tarda, a l’Hotel d’Entitats tindrà lloc l’assaig de les Caramelles 2017 promogudes per l’Associació Cultural i Folklòrica d’Abrera.

També a les set, el Cineclub Emmetcinats ha programat a l’auditori del Centre Polivalent la projecció de la pel·lícula “Captain Fantastic”. El preu de l’entrada és de 2€.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...