5/4/2017
L’Ajuntament d’Abrera obre avui el termini de presentació de sol·licituds per participar al procés de selecció de vuit oficials administratius/ves del Primer Pla d’Ocupació Local 2017, amb un contracte laboral d’obra i servei de sis mesos de durada per incorporar-se als departaments de Policia Local, Medi ambient/Urbanisme, Comunicació, Esports, Serveis Socials, Recursos Humans, Secretaria i l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).
Les funcions a desenvolupar són, entre d’altres, realitzar tasques pròpies de recepció i atenció telefònica; informar sobre tràmits i serveis; arxivar documentació, realitzar tasques d’informació a la població i treball de camp; i donar suport administratiu al servei on estigui destinat.
Per poder participar en aquest procés de selecció és requisit imprescindible estar en situació d’atur i inscrit com a demandant en el Servei d’Ocupació de Catalunya. La titulació mínima requerida és el Graduat Escolar, ESO, FP de primer grau o equivalent o titulació superior, o estar en condicions d’obtenir-lo en el termini de presentació d’instàncies. També cal tenir el nivell de suficiència de català (C1).
El procés de selecció s’iniciarà el proper mes de maig i les sol·licituds es poden presentar fins el 24 d’abril. Tota la informació sobre aquestes i altres ofertes de treball de l’Ajuntament d’Abrera es poden consultar a la secció d’Oferta d’Ocupació Pública del web municipal.