Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

12/4/2017

Descobreix l'oferta d'activitats que s'han programat a Abrera per la setmana del 13 al 20 d'abril

Diumenge 16

Durant tot el matí haurà cantades de les Caramelles d’Abrera dels grups de grans i petits pels carrers del municipi. A les deu del matí començarà al Rebato el recorregut amb el trenet, que passarà per diversos punts del municipi i finalitzarà a la plaça de l’Església. Hi ha programades parades al Casal d’Avis, al carrer de la Font, a la residència de gent gran, a la plaça Rafael Casanova o a la plaça de la Constitució.

Caramelles

Dimecres 19

A dos quarts de sis de la tarda, la Biblitoeca Josep Roca i Bros enceta els actes per celebrar Sant Jordi amb la companyia Galiot Teatre que explicarà el conte “El drac”, adreçat a infants a partir dels 4 anys.

Conte infantil el drac

A les sis es donarà el tret de sortida al 29è Campionat de Frontó per Parelles d’Abrera a les pistes municipals de frontó.

Campionat fronto

Dijous 20

A dos quarts de cinc de la tarda, a la Biblioteca Josep Roca i Bros es celebraran les tradicionals lectures compartides en el marc de les celebracions de Sant Jordi.

Lectures compartides

A l’amfiteatre exterior del Centre Polivalent tindrà lloc la Festa Jove de Sant Jordi: a les cinc hi haurà tallers i activitats, i a les sis una kinder session a càrrec dels alumnes de l’Escola Municipal de Música.

Sant jordi centre polivalent 2017

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...