Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • pissarra portes obertes

ENSENYAMENT

10/3/2017

Els centres educatius d'Abrera organtizen jornades de portes obertes adreçades a les famílies

Del 23 de març al 4 d’abril s’obrirà el procés de preinscripció i matrícula per al proper curs escolar 2017-2018. I amb la finalitat de que les famílies puguin conèixer de primera mà l’oferta educativa d’Abrera per triar l’opció que més s’adequi a les seves necessitats, els centres educatius del municipio han organitzat jornades de portes obertes:

A l’Escola Josefina Ibáñez: dimarts 14 de març a les 15.15h

A l’Escola Ernest Lluch: diemecres 15 de març a les 15.15h

A l’Escola Platón Sartí: dijous 16 de març a les 15.15h

A l’Institut Voltrera: dimarts 21 de març a les 15.30h

Procés de preinscripció i matrícula

Les jornades de portes obertes donen el tret de sortida al procés de preinscripció i matrícula pel proper curs 2017-2018, mentre que el període per a sol·licitar plaça serà del 23 de març al 4 d'abril.

Per a més informació es pot consultar l’espai web del Departament d’Educació de l’Ajuntament d’Abrera al web municipal www.ajuntamentabrera.cat

L’Entrevista del Dia de Ràdio Abrera

D’altra banda, a Ràdio Abrera el dia de les portes obertes els oferirem una entrevista amb l’equip directiu de cadascuna de les escoles d’Abrera, a les que parlaran de la jornada de portes obertes, el seu projecte educatiu de centre, les seves instal·lacions i els serveis que ofereixen. Posteriorment, aquestes entrevistes es podran sentir en aquesta mateixa pàgina, així com a al secció “A la carta” de la web www.radioabrera.cat i a la nostra app.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...