Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Plànol carril incorporació A2

OBRES

7/12/2016

Foment reduirà el carril per a incorporar-se a l'A-2 en sentit Lleida per les obres del Torrent Gran

El Ministeri de Foment ha informat el Departament d’Urbanisme, Obres i Serveis i Mobilitat de l’Ajuntament d’Abrera que a partir del proper dimarts dia 13 de desembre es produirà una afectació en el carril d'incorporació a l'Autovia A-2 des del polígon industrial Sant Ermengol, davant de la benzinera HAMSA. Serà una restricció permament fins la finalització de les obres que s’estan duent a terme al Torrent Gran, que es calcula s’allarguin fins el proper mes de febrer. El carril d'incorporació es reduirà per disposar d’espai de treball en el costat oest en les obres.

Recordem que des de finals del passat mes de agost s’estan duent a terme obres de millora hidràulica en el Torrent Gran d’Abrera al seu pas per sota de la l’Autovia A-2 i a la via de servei lateral d’accés al nucli urbà d’Abrera i al polígon industrial Sant Ermengol. Unes obres que consisteixen en substituir l’obra de drenatge actual per una de nova, amb una major geometria que l’actual. L’actuació manté tancada l’entrada principal a Abrera venint des de Barcelona.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...