Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • La fira Abrera Street Food omple novament el parc de Can Morral de gastronomia, activitats, música i diversió!
  • Torna l'Abrera Street Food! Us esperem al Parc de Can Morral el divendres 17, el dissabte 18 i el diumenge 19 de maig

+ 5

CULTURA / TURISME

16/5/2024

Torna l'Abrera Street Food al Parc de Can Morral d'Abrera el divendres 17, el dissabte 18 i el diumenge 19 de maig

Aquest cap de setmana, torna l'Abrera Street Food! Enguany, tornarem a gaudir de la festa amb les Foodtrucks (caravanes de menjar ràpid) al nostre municipi, que tindrà lloc al parc de Can Morral el divendres 17, el dissabte 18 i el diumenge 19 de maig, amb activitats per a tothom: actuacions musicals i amenització amb la col·laboració d'entitats del nostre municipi. No us perdeu l'Abrera Street Food. Happy Food Trucks Abrera.

El recinte firal de la 6a edició de l'Abrera Street Food estarà ubicat al Parc de Can Morral, on des de l’Ajuntament amenitzarem la fira gastronòmica de FoodTrucks amb activitats i esdeveniments durant tot el cap de setmana. Un any més, l’espai de les Foodtrucks es distribuirà al voltant de diverses carpes, on es disposarà una barra de bar, taules i cadires pels i les visitants.

Consulteu la programació de l'Abrera Street Food 2024

Divendres 17 de maig

• 17.00 H- Inici de la fira
  • 17.00 H – 22.30 H – Inflables per a la infancia (preu de 2€ per infant)
  • 17.30 H – Classe de zumba amb Vive y Baila
  • 18.00 H – Masterclass de Strong
  • 18.30 H – Música ambient
  • 19.00 H – Música ambient
  • 20.00 H – Actuació de flamenc infantil a càrrec de les Juventudes Rocieras d'Abrera
  • 20.15 H - Acte d'inauguració a càrrec de l'Alcalde d'Abrera, Jesús Naharro
  • 20.30 H – Actuació de grup de versions (2 h amb Vintage Hits songs)
  • 22.30 H – Final de festa

Dissabte 18 de maig

• 12.00H – Inici de la fira
  • 12.00 H – 23.30 H – Inflables per a la infancia (preu de 2€ per infant)
  • 12.00H – Classes de Salsa a càrrec del Manel
  • 12.30H  – 19.00H - Música ambient
  • 19.00 H –19.45 H -  Balls flamencs a càrrec de les Juventudes Rocieras
  • 19.45 H – 21.30 H  -  Música ambient
  • 21.30 H – 23.30 H – Actuació musical amb grup de rumba/rock ( Alma de Boquerón)
  • 23.30 H – Final de festa

Diumenge 19 de maig

• 11.00 H- Inici de festa
  • 11.00 H – 17.00 H – Inflables (3) per a la infancia (preu de 2€ per infància)
  • 11.30 H –14.30 H -  L’hora del vermut amb actuació d’un DJ
  • 14.30 H – Música ambient
  • 15.00 H – 17.00 H – Actuació musical amb David Ros (Folk /pop)

Amenitzarem la fira de FoodTrucks amb activitats i esdeveniments durant tot el cap de setmana, amb la col·laboració d'entitats del nostre municipi. Us hi esperem!

Aquest cap de setmana, us esperem al parc de Can Morral per gaudir de l'Abrera Street Food 2024!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34