Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Ràdio Abrera Sala Fernando Espallargas

RÀDIO ABRERA

27/2/2018

Ràdio Abrera farà ajustaments tècnics a l'FM que poden afectar la intensitat en que es rep el senyal
Des de Ràdio Abrera estem treballant per millorar el nostre senyal al 107.9 de l'FM i estem duent a terme una sèrie d'ajustaments tècnics que, puntualment, podrien afectar la intensitat en que els veïns i veïnes d'Abrera reben aquest senyal als seus domicilis.

Aquests treballs els realitzarem durant el matí del proper divendres 2 de març i també durant les jornades dels diumenges 4 i 11 de març.

Demanem disculpin les molèstries que aquestes actuacions puguin ocasionar.

Col·laboració dels oients

D'altra banda, des de Ràdio Abrera demanem la col·laboració ciutadana perquè, en cas que algun oient detecti alguna incidència en el seu senyal de Ràdio Abrera al 107.9 de l'FM ens ho pugui comunicar a través del formulari de contacte de la nostra pàgina web o trucant al 93 770 23 34 en horari d'atenció al públic, de dilluns a divendres de 9.00h a 20.00h.

L'emissió on line no es veurà afectada

En cap cas, es veurà afectada la nostra emissió on line, així que poden sintonitzar-nos a través d'aquesta pàgina web (www.radioabrera.cat) i també a l'aplicació de Ràdio Abrera que us podeu descarregar de forma gratuïta al vostre telèfon mòbils o tauleta digital.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...