Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

5/10/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 6 al 13 d'octubre

Dissabte 7 i Diumenge 8

L’Ajuntament d’Abrera es suma aquest cap de setmana a les Jornades Europees de Patrimoni amb dues visites guiades organitzades per la Regidoria d’Acció Cultura i Patrimoni.

En primer lloc, aquest dissabte es farà una visita guiada al Pou de Glaç per descobrir l’antiga nevera d’Abrera. El punt de trobada serà a dos quarts de dotze del matí davant el Restaurant Sant Ermengol al carrer del Treball.

Mentre que diumenge, es farà l’activitat “Abrera, poble de garses”, una visita teatralitzada pel casc antic a càrrec del Grup Escènic Illets d’Abrera. En aquest cas el punt de trobada serà a les dotze del migdia davant CAn Mataró, a l’avinguda Generalitat.

Dissabte 7

La Casa de Cultura d’Abrera acollirà durant tot el matí de dissabte la 8a Trobada Catalana d’Homes Igualitaris organitzada per l’Associació Abrera contra la Violència de Gènere amb el suport de l’entitat Dones i Futur, la Federació de dones de Catalunya per la Igualtat, Homes Igualitaris i l’Ajuntament d’Abrera. Es farà una sessió de treball personal amb homes, una activitat oberta i de debat sobre “Homes i Feminismes”, i un dinar de germanor.

Diumenge 8

La Xarxa d’Espectacles d’Abrera reprèn la seva activitat amb un espectacle d’humor i imaginació amb Marcel Gros que presentarà “Contes amagats” a les dotze del migdia a la Sala Municipal.

A les sis, tindrà lloc a l’Auditori del Centre Polivalent el concert d’inauguració del Festival Abrera Musíca’t, un concert de música clàssica a càrrec de l’Orquestra BCN Camerata. I també diumenge a les sis hi haurà ball al Casal de d’Avis d’Abrera.

Divendres 13

A les sis de la tarda, tindrà lloc l’Hora del Conte de la Biblioteca Josep Roca i Bros amb “En Bum i el tresor del pirata” a càrrec de la companyia Els Homenots. L’activitat s’adreça a infants a partir de 4 anys.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...