Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

29/9/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats a Abrera la setmana del 29 de setembre al 6 d'octubre

Divendres 29

En el marc de la Setmana de la Gent Gran d'Abrera, a les sis de la tarda la naturòpata i quiromassatgista Pepi Navarro impartirà el taller "Despertem els sentits" al Casal d'Avis.

Dissabte 30

A les deu del matí, al Casal d'Avis, la naturòpata i quiromassatgista Pepi Navarro impartirà un taller de Reiki en el marc de la Setmana de la Gent Gran.

De dos quarts de set de la tarda a dos quarts de nou del vespre l’Associació Cultural de Ball de Saló Pas a Pas organitza una jornada de portes obertes al gimnàs de l’escola Francesc Platón Sartí amb demostració de balls de saló i caribenys.

A les nou del vespre, a l’Hort de la Parròquia, el trio Divinas clourà el Setembre Musical de 2017 amb un concert teatralitzat amb la música swing com a protagonista. En cas de pluja l’activitat es traslladaria a la Casa de Cultura.

Diumenge 1

A les deu del matí sortirà del Casal d’Avis la 19a edició de la Caminada de la Gent Gran, que compta amb prop de 600 persones inscrites de totes les edats. L’arribada està prevista a les dotze del migdia a la Plaça de Pau Casals on s'organitzaran diverses activitats. La caminada posarà punt i final a la Setmana de la Gent Gran d'Abrera.

A les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis.

Activitats de la regidoria d'Infància

Dimarts 3

A dos quarts d'onze començarà al Casal d'Avis un taller de ioga per a embarassades.

A dos quarts de sis de la tarda es farà al Centre Polivalent la primera sessió del taller "Música en família".

Dijous 5

A dos quarts d'onze començarà a la Casa de Cultura el taller Mamifit Postpart

A dos quarts de dotze començarà a la Casa de Cultura el taller Mamifit Embaràs

Setmana de la Lactància Materna

Dimecres 4

A les onze a la Casa de Cultura s'oferirà la xerrada "Aspectes legals, maternitat i lactància" a càrrec de Meritxell Almirall de Som Pares Centre Psicològic i Maternal.

A les sis de la tarda a la Casa de Cultura, es farà una activitat de ball amb nadons a càrrec de la professora de balls caribenys de l'entitat abrerenca Pas a Pas i la llevadora del CAP d'Abrera Mari Carmen Martin.

Dijous 5

A les sis de la tarda la periodista i youtuber Míriam Tirado donarà "Claus sobre una lactància materna feliç a la Casa de Cultura".

Divendres 6

A les sis de la tarda es farà un taller d'estimulació musical per a nenes a càrrec de Raül Planas, mestre de música i musicoterapeuta.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...