Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • policia local abrera

SEGURETAT CIUTADANA

18/8/2017

La Policia Local detè un jove que va robar-li la bossa de mà a una veïna d’Abrera a la Rambla del Torrentet

Els fets van tenir lloc el passat dimarts dia 15 d’agost a dos quarts de nou del matí, quan una veïna d’Abrera va trucar alertada a la Policia Local d’Abrera després d’haver patit una estrebada de la seva bossa de mà quan anava passejant per la Rambla Torrentet.

En la fugida el jove circulava en contra direcció per l’Avinguda de la Generalitat, on els policies van aconseguir localitzar-lo. En la persecució el lladre va intentar accedir a la carretera C-55, a l’alçada de la rotonda del Rebato, on va impactar contra el cotxe policial, provocant danys al vehicle i lesions lleus al caporal que treballava en l’operatiu, segons detalla l’informe mèdic redactat per l’Hospital Sant Joan de Déu de Martorell.

Segons fonts policials, el detingut es veí d’Esparreguera, té antecedents penals per cometre aquest tipus d’actes delictius amb anterioritat com furts de vehicles i robatoris amb força, operava a municipis del Baix Nord, com Martorell, Sant Andreu de la Barca –on va robar la motocicleta que el transportava – i a Abrera, entre d’altres.

Al jove se li imputen delictes com el de robatori amb violència i intimidació, temptativa de robatori amb violència i intimidació, robatori o furt d’ús de vehicle, desobediència als agents i conducció temerària. Ara el detingut es troba sota custodia dels Mossos d’Esquadra i a l’espera de passar a disposició judicial.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...