Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Foto familia torneig basquet

ESPORTS

29/5/2017

Consulta els resultats dels partits disputats el passat cap de setmana pels equips dels clubs abrerencs

AE Abrera

Dels resultats del cap de setmana, destacar que l’equip infantil A de l’Agrupació Esportiva Abrera s’ha proclamat campió de lliga després de guanyar 3 a 1 al Martorell, aconseguint així l’ascens a Primera Regional. Els jugadors, l’entrenador, el cos tècnic i tots els pares i mares dels jugadors han agraït el suport i l’animació incansable de l’afició al Camp Municipal d’Esports.

CB Abrera

Dissabte es va celebrar el torneig júnior del Club Bàsquet Abrera. Els resultats del torneig van ser aquests:

Participants Masculins:

- CB Artés (1)

- MESVIAL CB ABRERA (2)

- Bàsquet Sant Boi (3)

Participants Femenins:

-MESVIAL CB ABRERA (1)

-CB Masquefa (2)

-AE MVP Cervelló (3)

A més apuntar que el MESVIAL CB ABRERA senior A ha guanyat el segon partit de les fases de descens, empatant l’eliminatòria, i jugarà el tercer partit per evitar el descens de categoria.

XI Cursa Popular de Les Carpes

Aquest diumenge 28 de maig s’ha celebrat l’XI Cursa Popular de Les Carpes d’Abrera “Memorial Marcial Lumbreras”. Fent clic en aquest enllaç podeu consultar els resultats de la prova.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...