Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Obres maig 2017

OBRES

4/5/2017

Es duen a terme obres per millorar el paviment del carrers Francesc Layret i l’avinguda de Ca n’Amat d'Abrera

El Ministeri de Foment està executant obres de reparació del paviment asfàltic al carrer Francesc Layret, al barri del Rebato, en el tram de baixada sota el pont de l’autovia A-2, i de reposició d’una peça prefabricada del pont.

La reparació del pont afectarà el carril de sortida a l’A-2, direcció Barcelona. La previsió es que l’asfaltatge acabi avui dijous i la reparació del pont durarà dues setmanes aproximadament.

Obres a l’avinguda de Ca n’Amat

Així mateix, aquest divendres dia 5 de maig, a partir de les 15:00 hores, hi haurà pas alternatiu de vehicles a l’avinguda de Ca n’Amat per tal de reparar un tram de paviment malmès entre els carrers Can Noguera i Darwin. La previsió és que a les 19:00 hores es restableixi la circulació en amddós sentits de l’avinguda Ca n’Amat.

Des de l’Ajuntament d’Abrera es prega disculping les molèsties que aquestes actuacions puguinj originar.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...