Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Aula cursos formació Promoció Econòmica Ajuntament Abrera

PROMOCIÓ ECONÒMICA

21/12/2016

Obertes les inscripcions per a dos cursos de gestió administrativa i d'atenció sociasanitària a persones

Durant les properes setmanes el Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera engegarà dos nous cursos formatius. D’una banda, a finals d’aquest mes de desembre, és previst que comenci un curs administratiu d’activitats de gestió adreçat a persones inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya de 800 hores teòriques i 80 pràctiques en empreses. El contingut inclou matèries com ara enregistrament de dades, gestió d’arxius, ofimàtica, operacions administratives comercials, gestió auxiliar de personal i registres comptables. Es requereix disposar del títol d’ESO, certificat de professionalitat nivell 1 de la mateixa família professional o prova d’accés a cicles formatius de grau mitjà.

Mentre que al gener s’iniciarà un curs d’atenció sociosanitària a persones adreçat a persones residents a Abrera en situació d’atur i inscrites al Servei Local d’Ocupació d’Abrera. En aquest cas el curs inclou preeparar i donar suport a les intervencions d'atenció a les persones i al seu entorn en l'àmbit institucional indicades per l'equip interdisciplinari, desenvolupar intervencions d'atenció física, sociosanitiària i psicosocial dirigides a persones dependents en l'àmbit institucional, i pràctiques laborals en empresa. Concretament, seran 370 hores teòriques i 80 pràctiques.

Per a més informació i inscripcions cal adreçar-se al Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera que es troba a la primera planta del Mercat Municipal a la Rambla del Torrentet número 16. També es pot trucar al 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a l’adreça: promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...