Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • consulta cinema jove carrer abrera

JOVENTUT

6/4/2017

Els joves poden triar els títols que es projectaran aquest l'estiu en el marc del cicle de Cinema Jove al Carrer

El Casal de Joves té oberta durant aquesta setmana la votació per triar els títols que es projectaran enguany en el marc del Cicle de Cinema Jove al Carrera. En total es proposen 20 pel·lícules entre les que es triaran les vuit més votades, que seran les que es podrà gaudir aquest proper estiu a la fresca, els dissabtes de juny i juliol als parcs d’Abrera.

Les votacions es poden fer a través del blogspot del Casal de Joves d’Abrera, on també es poden veure tots els trailers de les 20 pel·lícules proposades.

Activitats de l'Agenda Jove d'abril

Pel que fa a les propostes que el Casal de Joves d’Abrera té programades per aquest mes d’abril, els dimecres, a partir de les sis, s’ofereixen assessoraments especialitzats en el marc del Fira Tria: avui dia 6 d’abril sobre “Què puc fer si no tinc la ESO?”, el 13 d’abril sobre “Formació no presencial” i el 27 d’abril sobre “Ponderacions i accés a la univesitat”. També els dimecres s’ofereix l’aula de repàs, i de dilluns a divendres hi ha les tardes de joc i els tallers de manga i cómic, i hip-hop.

D’altres recursos són la garantia juvenil i el carnet del Casal de Joves, i del 17 al 23 d’abril es celebrarà Sant Jordi al Centre Polivalent amb un punt d’intercanvi de punts de llibre al Punt d’Informació Juvenil La Garsa, tallers de música en directe que es faran el dijous dia 20.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...