Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • presentació parelles lingüístiques voluntariat llengua abrera 2017

ENSENYAMENT

6/4/2017

Un total de 12 parelles lingüístiques participen a la 9a edició del Voluntariat per la Llengua d'Abrera

Aquesta setmana s’ha donat el tret de sortida a la 9a edició del programa Voluntariat per la Llengua, que organitza el Servei Local de Català d’Abrera, amb la presentació de les parelles lingüístiques.

En aquesta edició hi participen un total de 22 persones i s’han constituït 12 parelles lingüístiques. Els participants dedicaran almenys 1 hora setmanal durant les properes 10 setmanes a practicar la conversa en català i estan formades tant per persones que ja havien participat en edicions anteriors, com per nous aprenents i voluntaris.

Els nous voluntaris han rebut formació impartida pel Consorci per la Normalintzació Lingüística, que també ha donat les informacions generals i les explicacions sobre el material lliurat tant a voluntaris com a aprenents. Està previst que l’acte de cloenda, durant el qual es lliuraran els diplomes als participants, se celebri durant la segona quinzena de juny, coincidint amb el final de curs 2016-2017.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...