Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • educació ensenyament

ENSENYAMENT

23/3/2017

Comença la preinscripció escolar pel curs 2017-2018 de segon cicle d'infantil, primària i secundària

Avui s’ha obert el termini de presentació de sol·licituds en el marc del procés de preinscripció escolar per al curs 2017-2018 per a segon cicle d'Educació Infantil, Primària i Secundària Obligatòria. Segons les dades facilitades a Ràdio Abrera per part dels equips directius dels diferents centres educatius, l’oferta de places de P3 al municipi és de 125: una línia a l’escola Josefina Ibáñez, i dues línies a les escoles Ernest Lluch i Francesc Platón Sartí, amb una ratio de 25 alumnes per aula. Mentre que de primer d’ESO l’Insitut Voltrera oferta un total de 142 places. Des d’aquest any, els alumnes de primer d’ESO del centre de secundària abrerenc estan ubicats dintre del recinte de l’Escola Ernest Lluch en mòduls, que suposa la segona seu del centre.

Amb l’objectiu de donar a conèixer les seves instal·lacions i els seus projectes educatius, els centres abrerencs han organitzat durant les darrers setmanes jornades de portes obertes, a les que les famílies han pogut conèixer de primera mà totes les instal·lacions, els mètodes de treball i els serveis oferts per cadascun dels centres educatius.

Es pot obtenir més informació i formalitzar la preinscripció a qualsevol de les escoles, al  Departament d’Educació de l’Ajuntament d'Abrera que es troba al carrer Rosers, 1 (Tel. 93 770 47 32), a la pàgina web municipal i a la del Departament d’Ensenyament de la Generalitat. A més, l’Ajuntament d’Abrera ha editat un tríptic amb tota la informació referent al procés, als centres educatius i les respectives àrees de proximitat, i als criteris d’adjudicació de places.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...