Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

24/3/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera per la setmana del 24 al 30 de març

Diumenge 26

A dos quarts de dotze del migdia la Sala Municipal acollirà l’espectacle familiar “Contes al terrat”, a càrrec de la Companyia de Teatre Anna Roca. L’activitat està organitzada per la Regidoria d’Acció Cultura i Patrimoni. El preu de l’entrada general és de 4,30€ i 2,55€ amb preu reduït.

A les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis.

Dimecres 29

En el marc de l’activitat “Dimecres Grans” del Departament de Gent Gran de l’Ajuntament d’Abrera, a les quatre de la tarda es projectarà al Casal d’Avis la pel·lícula “1 Franco, 14 pesetas”, i en finalitzar es farà un debat entre tots els assistents i també es farà un berenar.

A dos quarts de sis de la tarda, a la Casa de Cultura, el tècnic de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor i de la Federació Unió Cívica de Consumidors i Mestresses de Casa de Catalunya (UNAE), oferirà una xerrada-taller sobre les clàusules terra.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...