Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

17/3/2017

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera per la setmana del 17 al 23 de març

Dissabte 18

El Pavelló d’Esports Municipal acollirà durant la tarda de dissabte noves sessions del taller de defensa personal femenina organitzat pel Departament de Dones i Igualtat de l’Ajuntament d’Abrera en el marc dels actes per commemorar el Dia Internacional de les Dones. L’impartirà l’instructor Gustavo Baco.

A partir de dos quarts de sis de la tarda la Sala Municipal acollirà el 18è Concert de Mans Unides organitzat per la Parròquia de Sant Pere d’Abrera i el grup Voluntarios contra el hambre. El donatiu és de 6 euros i la recaptació es destinarà a la construcció d’una escola de primària a la Índia.

Diumenge 19

A les sis de la tarda a la Sala Municipal tindrà lloc la darrera representació dintre del 22è Concurs de Teatre Amateur Vila d’Abrera. La companyia Acte Quatre de Granollers presentarà “Les noies del calendari”. Aquesta obra substitueix “Per la mort de Déu” que es va haver de suspendre el passat 26 de febrer.

També a les sis hi haurà ball al Casal d’Avis.

I a les set, el Cineclub Emmeticinats projectarà al Centre Polivalent la pel·lícula “Tarde para la ira”.

Dimarts 21

A la tarda hi haurà contes per a nadons a la biblioteca Josep Roca i Bros. La companyia Pengim-Penjam Titelles explicarà el conte “Filomena” adreçat a infants d’un a tres anys. Es faran dues sessions a les cinc i a dos quarts de sis que requereixen d’inscripció prèvia.

Dimecres 22

A dos quarts de sis hi ha una altra activitat infantil de la biblioteca Josep Roca i Bros per a nens i nenes de 2n a 6è de primària. Es tracta d’un taller infantil amb motiu de l’any de la ciència per aprendre a construir un Calidoscopi que anirà a càrrec de Labclub.

A les sis, la casa de Cultura acollirà nova xerrada del cicle de promoció de la salut. En aquesta ocasió el psiquiatra coordinador del Centre de Salut Mental de Martorell Fernando Boatas parlarà de “La depressió”.

Dijous 23

A les sis, l’Associació Abrera contra la violència de gènere organtiza la xerrada “Pels permisos iguals, per les paternitats responsables” a càrrec de Bernat Escuder, de l’Associació HOmes Igualitaris. L’activitat s’emmarca en els actes per commemorar el Dia Internacional de les Dones.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...