Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • logo voluntariat llengua

ENSENYAMENT

14/3/2017

A l'abril començarà la 9a edició del Voluntariat per la Llengua del Servei Local de Català d'Abrera

El Servei Local de Català d’Abrera engegarà el proper mes d’abril una nova edició del programa de Voluntariat per la Llengua, que enguany arriba a la novena edició Es tracta d’un programa per practicar català a través de la conversa basat en la creació de parelles lingüístiques formades per un voluntari, que parla català fluidament, i un aprenent, que en té coneixements bàsics i vol adquirir fluïdesa.

Enguany, per primera vegada, es podrà participar al Voluntariat per la Llengua en dues modalitats: presencial, on les parelles han d'assistir al lloc de trobada que hagin acordat; i virtual, on les parelles fan les trobades per mitjà d'Internet, a través de plataformes de videoconferència el que permet que els voluntaris puguir ser, fins i tot, d’altres països.

Així, les persones que parlen habitualment en català i disposen d’una estona a la setmana per practicar la llengua amb un aprenent de català, poden fer-se voluntaris lingüístics;  i les que parlin una mica català i el que necessiten és practicar-lo, poden fer-se aprenents. Els abrerencs que vulguin formar part d’una parella lingüística poden adreçar-se fins el 24 de març al Servei Local de Català, que es troba al carrer dels Rosers número 1, trucar al 93 770 47 32 o enviar un correu electrònic a l’adreça abrera@cpnl.cat.  L’acte de presentació de les parelles lingüístiques tindrà lloc el dimarts 4 d’abril a les set de la tarda, a la Casa de Cultura d’Abrera.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...