Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Abrera Participa

PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS

2/8/2018

Continua oberta la inscripció per formar part del grup motor dels pressupostos participatius 2018 d'Abrera

Abrera engega el procés dels Pressupostos Participatius i fins demà divendres 3 d’agost es podrà omplir el formulari d’inscripció per formar part del Grup motor dels Pressupostos Participatius d’Abrera 2018! Mitjançant aquest procés, els veïns i veïnes d’Abrera proposaran, debatran i decidiran al primers pressupostos participatius el destí de 150.000 € de la partida d’inversions dels pressupostos municipals d’enguany, que es podran destinar a obres, mobiliari urbà, enllumenat públic, senyalització viària, clavegueram, vehicles, web, aplicacions informàtiques o equipaments d’edificis entre d’altres. Tota la ciutadania d’Abrera hi podrà presentar projectes, aquells que reuneixin els requisits establerts passaran a la fase de votació i entre tots i totes es triaran i decidiran els projectes que es duran a terme.

Pel que fa al Grup Motor, és un equip de treball de persones, plural i obert, integrat per veïns i veïnes d’Abrera que s’han d’inscriure de forma voluntària, tant a títol individual com en representació d’alguna associació local, i representants de tots els grups polítics municipals. El grup s’encarregarà de fomentar la participació ciutadana, garantirà i dinamitzarà el procés dels pressupostos participatius i s’encarregarà de fer-ne el seguiment, revisar tot el procés i vetllar per la transparència i el bon funcionament. Tindrà un caràcter informatiu i consultiu, i convertirà les sessions en espais de deliberació i participació.

El grup motor dels pressupostos participatius estarà format per ciutadans i ciutadanes a títol individual, membres designats per les associacions, el secretari municipal, l’alcalde i representants de tots els grups polítics amb representació municipal. Concretament, hi haurà 4 ciutadans en representació de les associacions i entitats i 3 a títol individual. Per participar-hi cal tenir més de 16 anys i estar empadronat a Abrera, presentar el “formulari d’inscripció al grup motor dels pressupostos participatius d’Abrera”, fins al divendres 3 d’agost, al registre d’entrades de l’Ajuntament o a través de la seu electrònica del web municipal, facilitant les dades i contacte i manifestant la voluntat expressa de formar-ne part del grup motor. I en cat de presentar-se en nom d’una associació, que ha d’estar inscrita al Registre d’Entitats Municipals, s’ha d’aportar un certificat emès pel president en el qual s’acrediti la representació. En cas que es presentin més candidatures que el nombre de places necessàries, aquestes s’assignaran mitjançant sorteig públic.

El formulari d’inscripció al grup motor dels pressupostos participatius d’Abrera es pot trobar al web ajuntamentabrera.cat, fent clic aquí per descarregar el pdf o podeu fer el tràmit via on-line a la seu electrònica (feu clic aquí).

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...