Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

27/7/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera del 27 de juliol al 4 d'agost

Divendres 27 de juliol

Finalitza el Juliol Esportiu amb classes obertes de zumba de dos quarts de deu a quarts d’onze del matí a la plaça Rafael Casanova, i de vuit a nou del vespre, al pati de l’Escola Ernest Lluch, aeròbic.

A dos quarts de sis es farà el tancament del Casal de Joves amb l’estrena i presentació d’un curtmetratge d’Adrián Jiménez. A les sis els Dj’s Your Griego, amb Ainoa Longbottom i Santi Cámara actuaran en el marc del Trenkestiu Outdoors a les grades exteriors del Centre Polivalent.

Dissabte 28 de juliol

De dos quarts de dotze a dos quarts d’una al Big Center Abrera, s’organitzarà un taller familiar gratuït d’elaboració de viseres 3D.

Diumenge 29 de juliol

A les sis hi haurà el ball del Casal d’Avis.

Festa Major de Santa Maria de Vilalba

Divendres 27 de juliol

A dos quarts de cinc de la tarda han programat l’activitat “Cerca de l’arca”.

A les set hi haurà jocs infantils i xocolatada, a les vuit concert d’havaneres i rom cremat a càrrec del grup Llops de Mar.

A les deu hi haurà ball de diables i correfoc amb el grup Bram de Foc.

A les onze hi ha ball amb el Duo Quesboo.

Dissabte 28 de juliol

Durant tot el dia, de dotze a dues i de quatre a sis hi ha inflables remullats per a grans i petits.

A dos quarts de set es farà ball de jubilats amb coca i cava per a tothom.

A les set l’entitat Vive y Baila oferirà una exhibició i  masterclass de zumba.

A les vuit es disputarà el torneig de futbol “Surocopa” de velles glòries.

A dos quarts de dotze hi haurà festa Big Èxits amb Dj Héctor Ortega.

Diumenge 29 de juliol

A dos quarts d’onze es farà la missa de Festa Major.

Durant tot el matí es podrà gaudir d’un tobogan gegant remullat per a grans i petits amb festa de l’escuma a dos quarts de dues.

Durant tota la tarda es celebren les tradicionals curses de llits que arriben a la seva vint-i-setena edició.

A les nou del vespre es farà un sopar lliure a la pista.

A dos quarts d’onze hi haurà cinema i es podrà veure la pel•lícula “Cuerpo de Élite” a la pista

Festa Major del barri de Sant Miquel

Dissabte 28 de juliol

A les nou del vespre faran un sopar de germanor seguit de ball amb Dj Jangar.

Diumenge 29 de juliol

A les dotze del migdia hi haurà festa infantil d’escuma.

Dimarts 31 de juliol

A les set de la tarda, al pati de l’Escola Ernest Lluch l’entitat Vive y Baila celebrarà la seva festa de final de curs amb exhibicions i masterclass de zumba, festa de l’escuma i animació a càrrec de Santi Cámara.

Dimecres 1 d’agost

De sis a vuit, a la plaça de Pau Casal es farà una remullada i un trivial de Disney per a infants a partir de sis anys.

Dissabte 4 d’agost

A les deu de la nit tindrà lloc una nova projecció del Cicle de Cinema Jove al Carrer. En aquesta ocasió, a la pista de Ca n’Amat es podrà veure la pel•lícula “El bebé jefazo”, apta per a tots els públics.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...