Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Segon Pla d'Ocupació d'Abrera 2018

PROMOCIÓ ECONÒMICA

18/6/2018

L'Ajuntament d'Abrera obre tres processos de selecció en el marc del segon Pla Local d’Ocupació de 2018

L’Ajuntament d’Abrera ha publicat les bases de tres convocatòries relatives a tres processos de selecció en el marc del segon Pla Local d’Ocupació de 2018 a través del qual es preveu la contractació de 18 persones en situació d’atur: sis oficials de segona administratius, tres oficials de segona de brigada destinats a pintura, via pública i manteniment del Centre Aquàtic Municipal, i nou oficials de tercera de brigada destinats a via pública, neteja i manteniment de parcs i jardins, polivalent, aigües, CAM i pintura.

Per formar part d’aquestes convocatòries cal ser pre-seleccionat per l’Oficina de treball com a candidats per formar part de la selecció d’acord amb els perfils professionals que s’han definit prèviament i totes aquelles persones interessades en participar s’han d’adreçar a l’Oficina del Servei d’Ocupació de Catalunya de Martorell.

Les persones pre-seleccionades pel SOC podran presentar la instància al registre general d’entrades de l’Ajuntament (plaça de la Constitució, 1) únicament el dimecres dia 20 de juny, de 9.00 a 14.00 h i de 16.30  a 19.00 h. El mateix dia, el Servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera (Mercat Municipal, 1a. Planta. Rambla del Torrentet, 16 - C / Martorell, 20) organitzarà una sessió informativa per les persones preseleccionades a partir de les deu del matí.

Les bases completes de les tres convocatòries del segon Pla Local d’Ocupació de l’Ajuntament d’Abrera es poden consultar l’apartat d’Oferta Pública d’Ocupació de la pàgina web de l'Ajuntament www.ajuntamentabrera.cat, i també a l’aplicació gratuïta de l’Ajuntament “Connecta’t a Abrera”.

La contractació laboral serà temporal, de 6 mesos. L’inici del procés de selecció es farà durant la setmana vinent.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...