Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

15/6/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 15 al 22 de juny

Divendres 15 de juny

A les set de la tarda, a la Casa de Cultura, des d'Abrera en Comú organitzen juntament amb Ecologistas en Acción la presentació del seu l'informe "Caminar sobre l’abisme dels límits: polítiques davant la crisi ecològica, social i econòmica”. L'acte servirà per explicar l'informe i les propostes que estan plantejant Ecologistes en Acció per encetar la transició energètica i debatre col·lectivament les possibilitats d'aplicar-les al territori.

Dissabte 16 de juny

Durant tot el dia d’onze a dues i de cinc a vuit, al Parc de Can Morral, hi haurà activitats en família amb un circuit de cotxes per a infants d’entre 18 mesos i 5 anys on es podran trobar cotxes de policia i també jocs gegants.

D’onze a una, al Mercat Municipal d’Abrera, es fa un taller i demostració d’art en fruita per a grans i petits.

A les deu de la nit, al Parc de l’Estació, es farà l’activitat Liceu a la Fresca amb la projecció de l’òpera “Manon Lescaut” de Puccini.

També a les deu de la nit, a la plaça da Pau Casals tindrà lloc el darrer concert del Sona Abrera amb el Rive Gauche Quartet que oferirà un repertori de “Chanson Française”.

Diumenge 17 de juny

A partir de les sis de la tarda, al Pavelló d’Esports Municipal, tindrà lloc el berenar-sopar d’estiu del Casal d’Avis d’Abrera amb animació i música en directe.

A les set de la tarda a l’auditori del Centre Polivalent la Coral Contrapunt d’Abrera oferirà el seu tradicional Concert de Festa Major.

De dilluns 18 a dijous 21 de juny

A partir de dos quarts de set de la tarda, hi haurà audició d’instruments dels alumnes de l’Escola Municipal de Música a l’auditori del Centre Polivalent.

De dimarts 19 a divendres 22 de juny

De sis a vuit al Casal de Joves, es celebrarà la Setmana “Game Over” amb la cloenda dels tallers de manga i còmic, doblatge i hip hop.

Dimecres 20 de juny

A les sis de la tarda, a la sala d’estudi del Centre Polivalent es durà a terme un taller sobre el desenvolupament psicomotor del nadó a càrrec de la pediatra i consultora en lactància materna Paula Rodríguez. Cal inscriure’s a través del correu infancia@ajuntamentabrera.cat o al Casal de Joves.

A dos quarts de set, tindrà lloc una nova xerrada de promoció de la salut a la Casa de Cultura. En aquesta ocasió la fisioterapeuta Paqui Medina parlarà d’incontinència urniària.

Dijous 21 de juny

A les sis es ceelbrarà la festa de cloenda del curs del Centre Obert La Galàxia a la plaça de Pau Casals amb activitats lúdiques per a tota la família.

També a partir de les sis es farà la cloenda de l’Escola Esportiva Municipal amb exhibicions d’educació física infantil, preesportiva i taekwondo al Pavelló d’Esports Municipal.

Divendres 22 de juny

A les deu de la nit, l’Escola Municipal de Música organitzarà una nova jam session de jazz i rock al bar de la piscina municipal d’estiu.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...