Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Instal·lació de les pantalles acústiques de la C-55 d'Abrera

OBRES

13/6/2018

L’accés al nucli urbà d’Abrera per la C-55 es troba tallat fins dimecres 20 de juny per obres

El dilluns 18 de juny a primera hora es tallarà l’accés al nucli urbà d’Abrera (sortida 582 A, C-55, sentit Manresa) per les obres que s’estan realitzant en aquest tram per a la instal•lació de pantalles acústiques que reduiran el soroll de la carretera. El tancament de l’entrada a Abrera es mantindrà de forma contínua fins al dimecres 20 de juny.

Durant aquests tres dies, l’itinerari recomanat per accedir a Abrera serà per la sortida 582 B, al barri del Rebato.

El tancament de l’entrada al municipi per la C-55 és inevitable, tot i l’afectació del trànsit, per l’execució de l’últim tram dels fonaments de les pantalles acústiques, que es col·locaran des de l’alçada del pàrquing del Mercat Municipal i el Centre d’Atenció Primària fins a l’accés al nucli urbà per la C-55.

Des de l’Ajuntament estan treballant per a la reducció de sorolls i han supervisat el disseny del projecte i la planificació de les obres. Es prega a la ciutadania que disculpi les molèsties que aquesta actuació ocasionarà durant el transcurs de les obres de construcció de les pantalles acústiques.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...