Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Tall d'aigua

AVÍS

11/6/2018

Aquest matí es tallarà l'aigua a diversos carrers del barri de Santa Maria de Vilalba

El Servei Municipal d'Aigües d'Abrera ha informat que durant el matí d'avui dilluns 11 de juny, entre les deu del matí i la una del migdia aproximadament, es tallarà el subministrament d'aigua a diversos carrers del barri de Santa Maria de Vilalba amb motiu d'uns treballs a la xarxa d'abstament.

Els carrers afectats són:

• Carrer Major núm. 2, 4, 6, 8 i 10
  • Carrer de Sant Pau
  • Plaça de l'Esglèsia

Des de l’Ajuntament d’Abrera es prega als veïns i veïnes afectats que disculpin les molèsties que es puguin ocasionar.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'Abrera. Està disponible per a sistemes Android i IOS.

I també podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subscriure fent clic aquí.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...