Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

8/6/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 8 al 15 de juny

Dissabte 9 de juny

De dos quarts de deu a dotze l’Associació Naturalista d’Abrera ANDA i l’associació de veïns de Les Carpes organitzen una passejada per la riera del Morral del Molí amb visita al Celler de Can Morral.

L’Associació Abrera contra la Violència de Gènere duu a terme avui durant tot el dia una sortida cultural al Monestir de Vallbona de les Monges.

Durant tota la tarda a la plaça Rafael Casanova, tindrà lloc el campionat “Abrera Game of Skate”. Els participants poden inscriure el mateix dissabte.

A les cinc, a l’auditori del Centre Polivalent, tindrà lloc la presentació del desè aniversari de la Cursa Abrera Corre D9 del Club Atletisme d’Abrera, amb una xerrada a càrrec dels campions de marató Martín Fiz i Abel Antón. També es farà la recollida de dorsals per a la cursa de diumenge.

A les vuit del vespre, l’Associació de Veïns de Can Vilalba organitza al casal social del barri el concert “Canvi Hierve” a càrrec de bandes emergents de diversos gèneres del rock com ara Alaskan Pipes, Stereo Freak, Jimmy Suicide i Psycotropic Swamp.

Aquesta nit es celebra el segon concert del cicle Sona Abrera a la plaça de Pau Casals: a dos quarts de deu els grups de hip hop Back4U, Plug’n Play i Back2Beat del Casal de Joves oferiran una exhibició de dansa urbana, i tot seguit tindrà lloc el concert amb la veu de Maria Carme Mateu i Óscar Peñarroya al piano “Confidències de Broadway”.

També a les deu es farà la segona projeccó del cicle de Cinema Jove al Carrer al Parc de l’Estació on es podrà veure “El principito”, apta per a tots els públics.

Diumenge 10 de juny

A les deu del matí es donarà el tret de sortida a la temporada de 2018 de la Piscina Municipal d’Estiu d’Abrera. Els abonaments es poden obtenir al Centre Aquàtic Municipal.

Durant tot el matí es celebra el 41è Concurs de Pintura Ràpida Vila d’Abrera pels carrers, places i indrets del municipi. El lliurament de premis tindrà lloc a les dues a la Casa de Cultura.

També durant tot el matí es celebra la desena cursa Abrera Corre D9 del Club Atletisme d’Abrera, amb els recorreguts de 5 i 10 quilometres als que hi participaran els campions de marató Martín Fiz i Abel Antón, i les proves infantils. La sortida es fa al Parc de Can Morral on també hi ha botifarrada i animació a càrrec de #BigFriday i l’entitat de zumba Vive y Baila.

I a dos quarts d’onze, al Parc de Can Morral, es celebrarà la primera Marxa Bressol d’Abrera, amb la participació d’infants de 0 a 3 anys de les escoles bressol d’Abrera i les seves famílies, que faran una passejada d’uns 100 metres.

A les sis de la tarda hi ha el ball del Casal d’Avis.

Dilluns 11 de juny

A les deu del matí es fa la segona sessió del curs d’smartphones per a gent gran al Casal d’Avis, i del taller “Cercar feina per internet” a les aules de Promoció Econòmica.

Dimarts a dos quarts d’onze hi haurà una nova sessió del Ioga amb nadons al Casal d’Avis.

Dijous 14 de juny

A dos quarts de set de la tarda visitarà la Biblioteca Josep Roca i Bros l’escriptora abrerenca Maria José Guarch, que parlarà del seu llibre “S.O.S. els ports no escriuen amb lletra lligada”.

Divendres 15 de juny

Al Centre Polivalent, al matí hi haurà noves sessions de MamiFit Post Part i MamiFit Embaràs.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...