Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

AGENDA CULTURAL

11/5/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana de l'11 al 18 de maig

Divendres 11 de maig

Durant el matí es faran diferents sessions de Mamifit postpart i Mamifit embaràs al Centre Polivalent. Requereixen d’inscripció al Casal de Joves, a través el correu infancia@ajuntamentabrera.cat o trucant al 93 770 43 34.

A les deu de la nit tornen les Nits de Jazz a la Casa de Cultura amb el concert de Jofre Fité Trio.

Dissabte 12 de maig

De set a vuit del vespre es durà a terme una nova edició del Glops: càpsules escèniques amb diversos espectacles a diferents punts del municipi. El punt de trobada és a les set a la plaça de la Constitució, davant l’Ajuntament.

Diumenge 13 de maig

Al matí, l’Associació Naturalista d’Abrera ANDA ha organitzat una trepitjada de canyes a la zona de Sant Hilari. El punt de trobada serà a dos quarts de deu del matí a l’Estació de Ferrocarrils d’Abrera.

En el marc de la Roda de Teatre de la Coordinadora del Baix Llobregat de la que forma part el Grup Escènic Illets d’Abrera, la companyia Hocus Pocus representarà a les sis, a l’auditori del Centre Polivalent l’obra “Després de la pluja”.

També a les sis de la tarda hi haurà ball al Casal d’Avis.

Dimarts 15 de maig

En el marc de l’Abrera educa, a tres quarts de set a l’Escola Bressol Municipal Món Petit es farà el taller “Muntem un titella” per a pares i mares amb infants de 2 a 3 anys. Es requereix d’inscripció al mateix centre, a l’adreça abrera@cavallcartro.cat o trucant al 93 770 34 58.

Dimecres 16 de maig

A les tres de la tarda a la Casa de Cultura es farà el taller “Educar amb una mirada positiva” per a pares i mares d’infants de 4 a 12 anys. Les inscripcions s’han de formalitzar al Servei d’Educació, trucant al 93 770 47 32 o a l’adreça abreraeduca@ajuntamentabrera.cat

De dos quarts de tres a dos quarts de set es farà un Curs d’higiene alimentària a les aules de Promoció Econòmica a la primera planta del Mercat Municipal. Es requereix d’inscripció a la primera planta del Mercat Municipal, trucant al 93 770 01 02 o enviant un correu a promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat.

A les sis es reunirà el Club de lectura d’adults de la Biblioteca Josep Roca i Bros moderat per Sílvia Llorente, que aquest mes ha llegit la novel·la “Adéu a Berlín” de Christopher Isherwood.

De cinc de la tarda nou del vespre es podrà donar sang a la unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits que s’instal·larà a la rambla del Torrentet, davant el Casal d’Avis.

Dijous 17 i divendres 18 de maig

Dijous i divendres es celebraran unes jornades educatives en el marc del Projecte Educatiu d’Abrera: dijous a la tarda hi haurà activitats adreçades a professionals del món educatiu, mentre que divendres al matí serà el torn dels alumnes, i a la tarda de la ciutadania en general.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...