Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Consulta cinema al Carrer 2018!

JOVENTUT

24/4/2018

Fins el 9 de maig es podran triar els títols que es projectaran al Cicle de Cinema Jove al Carrer 2018

Des de l’Ajuntament d’Abrera es vol organitzar un nou cicle de cinema al carrer durant diversos dissabtes dels mesos de juny i juliol en sessió de nit. Per dur a terme aquesta activitat, es vol saber l’opinió dels ciutadans i ciutadanes del municipi. Per aquest motiu, s'ha proposat un llistat de 20 pel·lícules de diversos gèneres. Es podran votar fins a un total de 8 pel·lícules. Les votacions es duran a terme del dimecres 25 d’abril al dimecres 9 de maig, ambdós inclososs, de forma online a través del següent link o de forma presencial a través d’una butlleta al Casal de Joves, la Biblioteca Josep Roca i Bros, el Centre Aquàtic Municipal i l'Institut Voltrera.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...