Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Comissió de la Festa Major Jove 2018!

JOVENTUT

23/4/2018

L'Ajuntament d'Abrera celebrarà aquest dijous 26 d'abril la Comissió de la Festa Major Jove 2018

La Comissió Assessora i d’Organització de la Festa Major Jove és el canal de participació on les diferents entitats juvenils i la joventut d’Abrera, a títol individual, pot expressar quines activitats volen per la Festa Major Jove. Es treballa de forma coordinada amb el Departament de Joventut.

Des de la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament d'Abrera convoquen a tots els i les joves i les entitats juvenils que vulguin participar a la reunió de la Comissió de la Festa Major Jove 2018, que es celebrarà el dijous 26 d’abril de 2018 a les 18.00 hores, al Centre Polivalent (plaça del Rebato, 1).

En aquesta convocatòria s’informarà del pressupost disponible per la Festa Major Jove, així com les idees i propostes del Departament de Joventut. Després s’obrirà un torn de paraules per tal que els assistents puguin opinar i fer arribar les seves idees.

A partir de les propostes, es farà una votació per Internet a través de la pàgina web de l'Ajuntament d'Abrera i una votació de forma presencial al Casal de Joves (plaça del Rebato, 1) perquè els i les joves puguin manifestar la seva decisió. Les votacions es duran a terme del divendres 27 d’abril al divendres 11 de maig del 2018 als matins, de 10 h a 13 h i els dimecres a la tarda de les 16 h a les 18 hores.

Participa a la reunió de la Comissió de la Festa Major Jove 2018 i digues la teva!

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...