Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

20/4/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 20 al 27 d'abril

Divendres 20 d’abril

A les vuit del vespre, a l'auditori del Centre Polivalent del Rebato es projectarà l'audiovisual "Trekking in Himalaya" d'Eva Gàlvez, membre del Centre Excursionista d'Abrera.

Dissabte 21 d’abril

Durant el matí des de la Biblioteca Josep Roca i Bros s’ha organitzat la ruta literària “Montserrat Roig: L’Eixample i el Born”, amb un recorregut amb l’acompanyament d’un expert i visita a una exposició al Centre Cultural del Born a Barcelona.

Diumenge 22 d’abril

A les dotze del migdia La Xarxa d’Espectacles d’Abrera portarà a l’auditori del Centre Polivalent “La llegenda de Sant Jordi”, de la mà de la companyia La Roda Produccions.

Des de les sis de la tarda i fins a les nou del vespre al Gimnàs Municipal s’ha organitzat el primer Escape Room d’Abrera sota el títol “Misteri al Museu” per a joves a partir de 15 anys.

A partir de les sis de la tarda al Casal d’Avis d’Abrera es farà el ball de diumenge sobre la Fira d’Abril, amb diferents sorpreses pels que hi assisteixin vestits de flamenc o flamenca.

Dilluns 23 d’abril.

Durant tota la tarda es podrà gaudir de la primera Fira de Sant Jordi a la Plaça de Pau Casals. Les propostes programadessón les següents:

De dos quarts de cinc a dos quarts de set Narracions de contes a càrrec d’Illets d’Abrera Grup Escènic.

A les cinc es farà el taller de creació literària “Ens inventem la llegenda de Sant Jordi?” a càrrec de Núria Martínet i Óscar Julve.

De cinc a vuit es podrà conèixer la història de “El Pirata Octavi”, fer un taller de roses i participar al photocall de Sant Jordi.

A les sis hi haurà Lectures compartides a càrrec d’alumnes de l’Aula d’adults d’Abrera.

D’un quart de set a dos quarts de vuit es farà un taller de Pentinats de conte a càrrec de Fafa Franco.

A un quart de set hi haurà concert a càrrec d’alumnes de l’Escola Municipal de Música d’Abrera.

A un quart de vuit Abrera contra la Viòlencia de Gènere i Dones i Futur organitzaran una tertúlia literària sobre les escriptores de la Generació del 27 que porta per títol “Les Sinsombrero”.

A les vuit del vespre es coneixeran els resultats del concurs “Posem nom a la”, es farà el sorteig de la panera cultural de la Biblioteca Josep Roca i Bros, i es lliuraran els premis del Segon Concurs de relats Imagina Abrera.

A més hi haurà parades de venda de llibres i diversos escriptors abrerencs signaran els seus llibres.

Dimecres 25 d’abril

A les quatre de la tarda al Casal d’Avis es projectarà el film “Elsa y Fred” en el marc dels Dimecres Grans.

A dos quarts de set es farà la xerrada-promoció de la salut – Problemes de memòria a la casa de Cultura, a càrrec de la neuropsicòloga Astrid Llorens.

Dijous 26 d'abril

A les sis de la tarda, al Centre Polivalent, es reunirà la Comissió Assessora i d’Organització de la Festa Major Jove, que és el canal de participació on les diferents entitats juvenils i el jovent d’Abrera, a títol individual, pot expressar quines activitats volen per la Festa Major Jove d’enguany.

Divendres 27 d’abril

A partir de les deu de la nit a l’Auditori del Centre Polivalent es farà una nova jazz session a càrrec de l’Escola Municipal de Música d’Abrera.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...