Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • ajuts empreses

PROMOCIÓ ECONÒMICA

1/2/2017

L'Ajuntament d'Abrera subvenciona les empreses i empresaris locals per contractar treballadors del municipi

L’Ajuntament d’Abrera, des del Departament de Promoció Econòmica, té en marxa la primera edició del programa de Foment de l’ocupació, un pla públic d’ocupació que promou la contractació de persones aturades per part d’empreses ubicades al municipi per a la contractació de treballadors residents a Abrera. L’objectiu és el d’incentinvar les contractacions i s’hi poden beneficiar empreses i autònoms amb una plantilla que no superi els 100 treballadors, autònoms que inicien activitat per compte propi, entitats sense ànim de lucre, i empreses i centres de treball d’inserció sociolaboral de persones en risc d’exclusió.

D’altra banda, les persones que es contractin a través d’aqueset pla hauran d’estar en situació d’atur, incrites al Servei d’Ocupació de Catalunya constant-hi com a demandants actives de feina, donades d’alta a la Borsa de Treball de l’Ajuntament d’Abrera i estar empadronades al municipi com a mínim des de juliol de 2015.

Les subvencions concedides ascendeixen a 2.500€ per contracte laboral amb una durada de sis mesos i jornada completa, i en el cas que la durada del contracte sigui superior, s’incrementarà en 100€ per mes sencer addicional, amb un import màxim de 3.500€. Mentre que si la jornada és inferior al 100%, la subvenció serà proporcional.

Per conèixer més detalls d’aquestes subvencions per a empreses d’Abrera, es pot consultar el tríptic al web municipal www.ajuntamentabrera.cat o a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina. També es pot contactar amb el Departament de Promoció Econòmica, ubicat a la primera planta del Mercat Municipal, a la Rambla del Torrentet numero 16, trucar al telèfon 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat. L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 9 a 14h i dimecres de 16.30 a 19h.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...