Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • agenda

9/3/2018

Descobreix quina és l'oferta d'activitats programades a Abrera la setmana del 9 al 16 de març

Actes del 8 de març, Dia Internacional de les Dones

Per commemorar el Dia Internacional de les Dones la Regidoria de Dones i Igualtat de l’Ajuntament en col·laboració amb les entitats Dones i Futur i Abrera contra la violència de gènere han programat diverses activitats al Centre Polivalent:

Divendres 9 de març

A les sis de la tarda es celebrarà l’acte institucional que no es va celebrar ahir amb motiu de la vaga feminista: es llegirà el Manifest del Dia Internacional de les Dones i també es farà una lectura de poesia feminista, a càrrec de noies i dones de les associacions abrerenques.

A partir de dos quarts de deu,es celebrarà el Sopar de Dones de l’entitat Dones i Futur que celebra el seu desè aniversari.

Dissabte 10 de març

A les sis hi ha programat l’espectacle de dansa-teatre “La femme dans sa toilette”, a càrrec de la companyia NS Danza de Núria Serra.

Diumenge 11 de març

A les sis, hi haurà un cinefòrum al Centre Polivalent sobre el film “Figuras ocultas”.

Exposicions

La Biblioteca Josep Roca i Bros ha preparat un aparador cultural sobre les primeres dones que van publicar llibres a favor dels drets de les dones que es podrà consultar fins el 17 de març.

I a la Casa de Cultura es podrà veure fins el 14 de març la mostra “Pioneres, treballadores i dones”.

Altres activitats

Pel que fa al cap de setmana, dissabte 10 de març, a dos quarts de dotze del matí, a la Casa de Cultura, la Regidoria d’Infància organitza un taller de titelles a càrrec de la companyia Pengim Penjam Titelles. I diumenge 11 de març, a les sis hi haurà el ball del Casal d’Avis. Podeu ampliar aquesta informació al web radioabrera.cat.

Dilluns 12, dimarts 13, dimecres 14 i dijous 15 de març, a partir de dos quarts de set de la tarda a l’auditori del Centre Polivalent tindran lloc diverses audicions d’instruments dels alumnes de l’Escola Municipal de Música d’Abrera.

La propera setmana a un quart de quatre de la tarda es faran les Jornades de Portes Obertes dels centres educatius públics d’infantil i primària d’Abrera: dimarts 13 de març es farà la de l’Escola Josefina Ibáñez; dimecres 14 de març la de l’Escola Ernest Lluch; i dijous 15 de març la de l’Escola Francesc Platón Sartí.

A la Biblioteca Josep Roca i Bros, dimarts 13 de març a les cinc de la tarda el Grup Escènic Illets d’Abrera explicarà històries d’aventures per a infants a partir de 7 anys en el marc de l’activitat “Contes a la vora del foc”. I dijous 15 de març, a les cinc, la companyia Patawa explicarà el conte per a nadons de 0 a 3 anys “A la voreta del mar”.

Finalment divendres 16 de març torna el cicle Abrera Riu amb l’actuació, a partir de les deu de la nit a la Casa de Cultura del monologuista Oswaldo Dígon que presentarà el seu espectacle “Anecdología”.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...