Logotip Ràdio Abrera 107.9FM
  • Oficines de Promoció Econòmica, Mercat Municipal d'Abrera.

PROMOCIÓ ECONÒMICA I COMERÇ

2/3/2018

L'Ajuntament obre el procés de licitació de parades i magatzems al Mercat Municipal d'Abrera

Des del departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera s'ha obert aquest divendres 2 de març, el termini de presentació de sol•licituds per la licitació per l’adjudicació de parades i magatzems que hi ha disponibles al Mercat Municipal d'Abrera.

Tota la tramitació es pot realitzar mitjançant la seu electrònica de l'Ajuntament d'Abrera. El termini de sol·licitud finalitza el proper divendres 16 de març a les 14 hores. El registre també es pot realitzar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1) de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores (dimarts i dimecres de 16.30  a 19.00 hores). Podeu consultar el plec de clàusules administratives fent clic aquí.

Per a qualsevol dubte, les persones interessades en prendre part en la licitació de les parades del Mercat Municipal d’Abrera, poden contactar amb Promoció Econòmica a la primera planta del mateix mercat, trucant al 93 770 01 02 o enviant un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica.ajuntament@ajuntamentabrera.cat. També podeu consultar les bases al Facebook de Promoció Econòmica.

AJUNTAMENT D’ABRERA, Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25

RÀDIO ABRERA, C. Casamada, 14 - info@radioabrera.cat - Atenció: 93 770 23 34
carregant...